петък, 21 май 2010 г.

Награди

Преди известно време, Мария - Мy cooking creations , Ели - Моите любими рецепти и Станимира - малки неща ме зарадваха и трогнаха с прекрасни награди:




Искам да им благодаря от сърце за жеста, за това , че са отделили време и внимание на нещата които правя, както и за това, което общуването с тях ми дава...
Ели, Мария, Станимира това е за вас:

Честно казано, много ми е трудно да изпълня условието на наградата, избирайки други блогове, на които да я предам. Причината е, че напоследък открих много нови за мен и интересни виртуални кътчета, а в същото време не по-малко хубаво и интересно е случващото се в блоговете, които от самото начало си следя.
Ето защо, не ми се ще конкретно да избирам и изброявам на кого предавам наградата.
Искам да я дам на всички, които желаят да сме виртуални приятели, да общуваме, да споделяме това, което правим...
Не знам дали с това не нарушавам някакви правила, но просто така чувствам нещата.

5 коментара:

  1. Лети, разбирам чудесно решението ти :-)))

    А правила.. ами, всичко е въпрос на виждане и добра воля, няма правила - обикновено един личен блог се създава, именно защото е личен и човек сам определя тематиката, кръга на посетители, виртуалното поведение, съответно и неизбежното получаване и разпространяване на междублогови награди :-)

    Желая здраве за теб и близките ти хора!
    Лек петък и приятен уикенд :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Лети, правилата ги правим самите ние, които си
    "надничаме" из блоговете, за да си побъбрим :)
    Наградите са прекрасни, а аз те поздравявам и ти
    пожелавам прекрасно настроение на най-прекрасния
    празник!

    ОтговорИзтриване
  3. Лети, аз тъкмо ти спретнах същата награда днес, но съм съгласна с Дани и Дими, че правилата нямат значение. Това че се четем и комуникираме е достатъчно. Поздрави и приятни празнични дни :)

    ОтговорИзтриване
  4. Дими,
    Дани,
    Много ви благодаря за разясненията, не ми бяха ясни някои неща около наградите и малко се притеснявах да не би от незнание да обидя някого без да искам.
    Благодаря ви за хубавите пожелания!
    Спокоен, ведър и отморяващ уикенд!

    ОтговорИзтриване
  5. Станимира,
    Благодаря ти от сърце за вниманието и за наградата. Няма значение дали е същата или не, важен за мен е хубавия ти жест!
    Моля,приеми цветята в постинга, като ответен подарък за теб.
    Сърдечни поздрави и пожелания за прекрасен уикенд!

    ОтговорИзтриване