понеделник, 2 август 2010 г.

Двоен чийзкейк II

Миналата седмица съпругът ми имаше рожден ден и тъй като той много обича чийзкейкове, беше ясно, че точно това ще направя за празника.
Двойният чийзкейк се хареса много вкъщи, така че това е вариация по темата.
Направих два двойни чийзкейка, единия със сладко от портокалови корички между слоевете и отгоре гарниран с боровинки и малини (той е на снимките) и другия - с домашно ягодово сладко между слоевете и отгоре гарниран с малини. Вторият не стигна до снимка, а и снимките на първия не са удовлетворителни, защото са правени набързо, но се добива представа. Комбинацията се оказа много сполучлива, затова я и показвам.
Вече съм качвала рецептата, ето тук се намира , затова няма да я повтарям :))



13 коментара:

  1. Лети, да е жив и здрав съпругът ти!
    Чийзкейкът изглежда превъзходно, а за вкуса не се и съмнявам! Набелязала съм си рецептата и трябва скоро да я направя :)

    Спорна и много усмихната седмица ти желая :-)

    п.п. Понеже се уговорихме за среща в четвъртък с няколко дами, ако проявяваш интерес пиши ми на имейла :)

    ОтговорИзтриване
  2. Лети,
    поздравления за рожденика!
    Твоят чийзкейк изглежда прекрасно -
    много стилно, лятно и свежо решение.
    Изкушаващи снимки ни предлагаш, а и харесвам тази рецепта.
    Много щастие и усмивки, и за двама ви, Диана

    ОтговорИзтриване
  3. Лети, отново изкушаваш с двойния чийзкейк :)
    Да е жив и здрав съпругът ти! Много щастие и здраве за цялото ви семейство :)

    ОтговорИзтриване
  4. Лети, да ти е живо и здраво мъжлето и още много двойни, че и тройни чийзкейкове да му приготвиш!
    Много усмивки и прохлада през августовските жеги!
    Мария

    ОтговорИзтриване
  5. Лети, да сте живи и здрави :)
    И много поводи за прекрасни сладкиши!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  6. ЧРД на милото на патерица :) Да е много здрав и да те слуша и такива вкусотии да му правиш.
    Чийзкейка изглежда неустоим, прекрасен :) Ще се пробва.

    ОтговорИзтриване
  7. Лети, честито на половинката ти! Много хубав изглежда този чийзкейк. Още първия с белите череши си го бях набелязала, но не съм стигнала до там да го направя (при нас племенникът ми харесва чийзкейкове, така че е въпрос на време кога, а не дали:). Поздрави на цялото ви семейство и много още приятни мигове с кулинарията за любими хора!

    ОтговорИзтриване
  8. Лети, много обичам чийзкейкове. А този е чудесен и изкушаващ.Поздравления за любимия ти!:)Още дълго време да го радваш с подобни вкусотии:)

    ОтговорИзтриване
  9. Grazie, Stefania!

    Тони, благодаря за пожеланията и за поканата! Поздрави и усмихнати дни от мен :)

    Диди, благодаря ти за милите пожелания и за хубавите думи относно рецептата, мнението ти е много ценно за мен!
    Хубаво настроение и много поводи за усмивки!

    Благодаря, Лулу!
    Ще ми се да мога да постигна и една десета от майсторството ти при снимане, ама май ми трябват още доста упражнения и един нов фотоапарат също :)

    Зори, благодаря за пожеланията, много си мила!
    Да ти се връщат стократно!

    Мария, благодаря ти!
    Да ми е жив и здрав мъжа, ама за троен чийзкейк ще си помисля дали да му правя, че много килца взе да качва :)))

    Дани, благодаря ти от сърце!
    Прегръдки и за теб!

    Дани, благодаря!
    Радвам се че ти харесва, дано да ти допадне и на вкус, ако решиш да го изпробваш!
    Сърдечни поздрави!

    Мира, благодаря за хубавите думи и пожеланията!
    Надявам се и на племенника ти и на вас да се хареса чийзкейка.
    Поздрави и усмивки!

    Ани, благодаря, много си мила!
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  10. Лети, на голяма патерица - да ти е жив и здрав съпруга!
    Рецептата ти ми харесва, но този на снимката е невероятен - красив, цветен и сигурна съм -много вкусен.
    Хубав петък и още по-хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря ти, Пепи! :)
    Хубава неделя и спорна нова седмица!

    ОтговорИзтриване