петък, 2 август 2013 г.

"Продуктите, с които обичам да готвя" и предизвикателството с въпроси

   Днес откривам една нова рубрика в блога - "Продуктите, с които обичам да готвя".
   Всеки вярвам ще се съгласи с мен, че качествените продукти са много важни за вкуса на ястието и за сполучлив резултат при готвенето. Често ми отправят въпроси откъде купувам това или онова, как се снабдявам с някои неща. Това, както и една покана, за която ще стане дума по-долу, ме провокираха да създам настоящата рубрика. В нея искам да споделям за качествените продукти, на които попадам, с които готвя и които са ми станали любими и къде могат да се намерят.
   Първата публикация е свързана с една любезна покана, която ми беше отправена от екипа на "Д-р Йоткер България". Те ме помолиха да тествам техни продукти, без каквото и да е обвързване от моя страна, без ангажимент да публикувам нещо за тях, само с желание да изкажа мнението си за продуктите. Чак, когато получих тяхната пратка, констатирах, че почти всичко вече съм изпробвала и не само изпробвала, а с някои от продуктите си готвя редовно. Например, почти всички десерти в блога, които изискват желиране са именно с желатин на "Йоткер". Наистина е много добър.
  Продуктите им са качествени и в същото време достъпни.


  От техния екип ме помолиха за мнение и препоръки. Но единствените препоръки, която мога да им дам са: да се увеличи асортимента за украса на сладкиши и торти и с изделия подходящи за украса на торти за възрастни (например сладкарски перли и др. подобни), защото тези, които предлагат сега са чудесни, но по-подходящи за детски торти. Също искам да споделя с тях и трудностите си при намирането на техния бадемов марципан в магазинната мрежа.
  Между другото, от близо 4-ри години ползвам и една тортена форма на "Йоткер", която видях случайно и си купих. Много съм доволна от нея и досега ми е незаменима при печене на тортени блатове.
  Следващата публикация в тази рубрика ще е за някои подправки, които са много качествени, редовно си ги ползвам и наистина си заслужават. Знаете, че ястие без подправки не струва, но представете си, когато попаднете на некачествени, как съсипват вкуса. Ето защо съм много придирчива какви подправки ползвам. За тях не се доверявам само на една единствена фирма, а за всяка подправка имам мнение откъде да си я взема. Но за това, следващ път.

Сега ще се възползвам от тази публикация, за да отговоря и на едно предизвикателство с въпроси, което напоследък обикаля из блоговете и което ми отправи Милена от блога "Вкусно ухание".
Ето въпросите и моите отговори:

1.Какъв е нравът ти?
Общо взето, кротък и сговорчив :-) Ако трябва да изтъкна недостатък, малко съм педантична на моменти.
2.Любим тип кухня?
Ами то от блога става пределно ясно :-) Средиземноморската кухня и в частност - италианската.
3.Стих или роман?
И стих, и роман :-)
4.Сезонът,който те кара да летиш?
Късна пролет, лято и ранна есен - изобщо времето, когато е топличко и цветно.
5.Несбъдната мечта?
Имам няколко, но ако е несбъдната, тя продължава да е стимул или пък се замества от друга мечта. Хубаво е човек да мечтае. Приятно ми е да си мисля и за сбъднатите мечти.
6.Изпитвал(а) ли си гордост?От какво?
Децата ми са моя гордост - освен, че на моменти ме ядосват :-) , те ме карат често и наистина много да се гордея, да се радвам и да се смея.
7.Импровизация или дословност?
Често импровизация, но понякога се налага да залагам и на дословността.
8.Стил музика,който ти допада?
Най-вече джаз, а също класика и рок. Май широчък е този диапазон :) :)
9.Пътеводна звезда в твоя живот?
Ами не съм се замисляла, но май мнението, че каквото и да прави човек, трябва да се стреми да го прави максимално добре.
10.Приятелството?
е ценност

   Въпреки условието на това предизвикателство - да го отправя на свой ред към 10 други блогъри, с мой вариант на 10 въпроса, ще си позволя тази част да не я изпълня. То така набра скорост, че вече обиколи май всички :-) Ако все пак не е така, ще поканя всеки, който иска да отговори на тези въпроси и да се включи във вълната :-)

На всички вас, пожелавам чудесни летни дни!



10 коментара:

  1. Лети, много добра идея за новата
    ти рубрика.
    Всички ние ползваме и понякога "откриваме"
    продукти , за които си струва да споделим.
    Марципана и аз трудно го намирам, но за мен това е и до търговците.
    Благодаря за споделеното -на пръв поглед дребни неща, но допълват представата ни :)
    Прегръдка и усмихнато лято!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Дани!
      Ще продължавам отвреме навреме да качвам в тази рубрика разни неща, които са ми хванали окото по нашите магазини и пазари :)
      Сърдечен поздрав и хубава неделя!

      Изтриване
  2. Лети, привет!
    Аз също подкрепям положителната нагласа към продуктите на "Д-р Йоткер" и твоята препоръка.
    Приветствам те за интересната и полезна, предполагам, за много от нас нова рубрика.
    С пожелание за нови вдъхновения за вихрени приключения!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет, вещичке! Благодаря ти за чудесните пожелания!
      Сърдечни поздрави!

      Изтриване
  3. Благодаря за споделеното с нас,Лети!На същите въпроси и аз вече отговорих.
    Такава формичка за печене с падащ борд на Йоткер имам и аз от поне 5 години и видя много ползване ,доволна съм .
    Марципан виждам винаги в Пикадили,макар на мен лично да не ми трябва,но пък бурбонска ванилия не виждам да има навсякъде.
    Пожелавам усмихнат петък! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тортената форма, наистина е страхотна, при мен също видя много ползване. Радвам се, че и ти сподели :) За инфоррмацията, много благодаря, Роси, ще потърся в "Пикадили"
      Хубава неделя!

      Изтриване
  4. Лети,много благодаря за отговорите на моите питанки:))))Радвам се ,че както винаги вътрешното ми усещане за хората не ме е подвело-видях те такава каквато очаквах:открита,сговорлива и темпераментна:)Радвам се на познанството ни!А,относно продуктите:най-качествените са на пазара и са задължителни в моя сладкарски набор:)!Прекрасен август!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз също се радвам, Миленка! Драго ми е да си общуваме, макар и само виртуално.
      Хубави августовски дни и на теб!

      Изтриване
  5. И твоите дни да са такива, Лети, беше ми приятно да те "прочета". ;)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване